Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Lisa - 25 februari 2011 14:06

Dexter har börjat med en ny sak den här veckan, när man står och byter blöja på honom så helt plötsligt utan förvarning så skjuter han ur sig en massa bajs!
Man ser verkligen inte på honom när det ska komma heller. I vanliga fall så blir han helt röd i pannan och man verkligen ser på minen att nu kommer det snart, men när man ligger på skötbordet och mamma eller pappa står som en pricktavla med magen då ska man helt plötsligt ligga helt fridfullt och le lite grann när man släpper ut det sista :P
Jag är övertygad om att han ligger och håller sig och verkligen försöker träffa oss den lilla busungen :P

Det här har resulterat i att både Daniel och jag börjar bli riktiga hejjare på att byta bjölan fort som attans och i alla fall jag står på sidan så jag inte är mitt i farozonen :P

Nog pratat om bajsandet, ikväll ska hela familjen (-Melker) åka hem till Nirvana och äta tacos där^^ Det ska bli så roligt och jag har längtat hela veckan efter det :)
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards