Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lisa - 23 februari 2011 23:12

Testar att lägga upp en liten film på Melker :)
 

Av Lisa - 23 februari 2011 23:05

Ibland undrar jag om det verkligen är en hund jag har eller om det han kanske är en katt, eller en bebis? :P
               
Idag hade han tydligen bestämt sig för att vara en bebis så han fick leka i barnvagnen :P

Av Lisa - 23 februari 2011 22:52

Nu har jag gardiner uppe i alla fönster i hela lägenheten! :D känns jätteskönt :)

Jag och Dexter har varit hemma hos mamma/mormor idag :) prata, prata och åter prata var vad vi gjorde större delen av tiden :P
Sen kom Simon förbi och jag lyckades övertala honom att vara barn- och hundvakt en timme för vi skulle nämligen iväg på visning :D
Mamma och Petter har sålt huset så nu ska dom mellan landa i en lägenhet innan dom flyttar in i den dom har köpt :)

Dexter har verkligen utvecklats jätte mycket den sista veckan! han pratar och ler hela tiden och han är mycket stadigare i nacken, om man håller honom under armarna så orkar han holla upp huvudet och titta runt ganska länge även om det fortfarande vobblar lite :)
Här ligger han på min mage och tränar lite ^^

    

Här kommer några söta bilder på honom när han ler :)
      
En sista bild på sötplutten <3
  
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards