Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Lisa - 21 februari 2011 00:11

Idag skulle mamma, jag och Dexter åka till babyproffsen och köpa ett spjälskydd till Dexters säng för hans första barnbidrag men det kom lite saker i mellan så mamma kunde inte. Då var tanken att Daniel och jag skulle åka och fixa det men vi lade oss i sängen en stund tillsammans med Dexter och myste lite och rätt som det var så sov vi alla tre :P så det blev inget spjälskydd alls idag, men jag hoppas att vi kommer iväg imorgon iaf :)

Dexter har fått som en lång "korv" som man kan spänna fast lite överallt så det blir som en båge där man kan sätta fast lite olika leksaker.
Den satte jag fast på hans babysitter och så spände jag fast 3 leksaker på den.
Det tyckte han var jätteroligt! Han satt och pratade och log i säkert en timme med sina nya kompisar:) Han var så söt så jag hade tänkt att filma honom men naturligtvis hade jag glömt kameran hos mamma igår =/
Men han var verkligen supersöt^^
//Lisa

Av Lisa - 21 februari 2011 00:01

I lördags så åkte jag och Dexter hem till mamma och var med när dom hade visning av huset :) Det var mysigt och mamma hade bakat en jättegod sockerkaka, det var hur länge sen som helst som jag åt det så jag hade faktiskt glömt hur gott det är med en enkel sockerkaka :)
Husvisningen gick bra och efter det så åkte vi över till mamma och Petters gammla "grannar". Det var första gången jag var i deras nya lägenhet och den var jätte mysig med högt i tak :) Vi hade köpt med oss subway (kycklingbröst och skinka<3) som vi åt och sen fick jag testa på att rita med Evas ritplatta så nu önskar jag mig en sån när jag fyller år! :P Haha jag skulle aldrig ha prövat den ^^

Sen följde mamma med mig hem och pratade lite om en annan hemlig sak :P (många hemlisar här borta ^^) Och utanför våran dörr stod Jennie :D Daniel hade inte hört hennes knackningar (men det hade Melker som skällde som en galning) men som tur var så kom jag och mamma bara en liten stund efter henne :)
Vi hade det jätte mysigt och pratade om allt möjligt som vanligt :) Ett tag var jag däremot lite rädd att hon tänkte kidnappa med sig Dexter hem till sig :O Fast jag vet att han hade fått den absolut bästa kidnapparen isf så jag var inte så orolig iaf ^^
//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards