Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Lisa - 26 februari 2011 12:35

Dexter och jag hade en liten mysmorgon idag, vi bytte blöja, tvättade händerna, fötterna och under hakan, petade och filade naglarna och satte på oss myskläder^^

Jag tror han uppskattade det för han låg och pratade och log hela tiden och verkade i alla fall tycka att det var gosigt :)


Sen så filmad jag honom i ett försök att fånga när han ler men det gick inge vidare, så fort kameran pep så slutade han le och bara stirrade direkt på kameran i stället och när jag slutade filma så började han le igen min lilla buspojke :P
Så då fotade jag honom lite i stället :)
       

Han blev lite trött på slutet :P

Jag lyckades i alla fall filma honom när han talar om att han minnsan är hungrig :)


//Lisa



Av Lisa - 26 februari 2011 01:08

Imorse så låg Dexter och sov jättesött på Daniels mage, han sov så säkert 1,5 timme. Han hade ena foten nere som stöd hela tiden, Det gör sig inte riktigt rättvist på bilden men det var fruktansvärt sött kan jag lova :)
  

Det var riktigt fint ljus inne i sovrummet på förmiddagen så då var jag bara tvungen att ta en bild på Melker också och jag tycker den blev riktigt bra fast den är tagen med mammas kamera ( no offence ;P)
  

Vi hade tacoskväll hemma hos Nirvana idag också och det var jättemysigt som vanligt när man är där:) Dexter fick på sig extra fina kläder bara för det :)
    
När vi sen kom hem så var Dexter så trött så han slocknade innan han hann äta, men han sov bra kanske 20 minuter innan han märkte att det kurrade i magen så då fick han äta lite innan han slocknade igen i soffan som synes :)

  

//Lisa

Ovido - Quiz & Flashcards