Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Lisa - 4 mars 2013 10:52

Dexter och jag håller på och rensar och städar bland hans leksaker. Det är lättare sagt en gjort med honom som hjälpreda men det går sakta frammåt och det är huvudsaken :)

Jag funderar att stå på loppis och sälj av en massa saker som bara står här hemma.
Vi har en hel hög med urvuxna kläder och täcken och kuddar som passar för spjälsäng som vi inte har någon användning för.
Först hade jag tänkt att sälja det på typ facebook eller tradera men det blir ju liksom aldrig av =/
Mycket lättare att samla ihop allt, betala för ett bord och sedan hoppas på det bästa :P
Då slipper jag iaf fota varända klädesplagg, leksak och bok som ska säljas.


Dexter och jag har iaf kommit fram till att han inte skulle bli någon bra storebror i den här åldern iaf. Han hittade en docka som han gullade med och pussade på. Helt plötsligt slänger han den i backen och går fram och hoppas på den! XD
Han är bra knäpp men jag är glad att jag bara har en av honom just nu <3
Nu har han satt ett russinpaket på var hand och skrämmer fiskarna den lilla skitungen. Tur att han är söt iaf :P

Imorgon får skrutten gå till dagis igen, det ser han nog fram mot :)

Ovido - Quiz & Flashcards