Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Lisa - 15 mars 2013 11:13

Felix och jag har börjat med sitt fint och än så läng går det bra :) fast han tycker att jag är löjlig som vill ta paus efter typ 10min. Pauser är för veklingar säger han men det gick bra med en lekstund :P

Av Lisa - 15 mars 2013 09:47

Igår kväll innan precis innan Dexter skulle lägg sig kom han utgalloperandes från sitt rum med hästen.

så här kommer en liten film på honom för han var så himla söt <3


Nu har jag nydligen kommit hem efter att ha lämnat Dexter på dagis och hämtat Felix hemma hos Saras föräldrar :)
Jag mötte en granne när vi var på väg upp som undrade om den lilla (Melker) hade blivit så här stor XD
Felix har vandrat runt och kollat in varenda skrymsle här hemma nu, hittat lite bortglömda smörgåskanter efter Dexter i morse och har fått frukosten serverad i en petflaska :)

Nu ska vi snart köra i gång med ett litet träningspass för matte Sara har önskat "Sitt fint" så vi får se om vi får till det :P


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards