Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Lisa - 6 mars 2013 17:33

Än så länge har vi bara behövt tvätta en tvätt fast nummer två ligger och väntar på att bli startad och nummer tre väntar i en ikeapåse.
Han är rätt pigg som vanligt men inte riktigt lika intensiv. Vi har roat oss med att spela ett spel och nu tittar vi på unga mödrar på datorn :)

Av Lisa - 6 mars 2013 13:03

Jaha det var den dagen det... Jag var nyss och hämtade Dexter för han har blivit magsjuk :( Så nu ligger han här hemma och sover och tvättmaskinen är igång. Han kräks ingenting (än) vilket är väldigt skönt men han har desstå mer diarée =/
Jag hade inte så mycket val än att höra av mig till Nirvana och säga att vi inte kan träffas idag som vi hade bestämt. Himla tråkigt för det var så länge sedan :( Men vad kan man göra? Jag hoppas nu bara att inte resten av familjen insjuknar som förra gången för det var en riktigt läskig upplevelse.

Av Lisa - 6 mars 2013 08:27

Dexter och jag lekte lite med mobilkameran. Det var superhäftigt att man kunde se sig själv tyckte Dexter som slängde slängkyssar och apade sig <3

Av Lisa - 6 mars 2013 06:52

Dexter väckte mig nyss och nu känner jag mig helt död. Jag är så otroligt trött så det är inte sant :/ hoppas att jag blir piggare snart.

Ovido - Quiz & Flashcards