Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Lisa - 18 mars 2013 14:40

Idag fick jag äntligen hem endel av mina efterlängtade fröer så nu har jag planterar ärtor, tomater, basilika, myskmalva och slingerkrasse :)

Av Lisa - 18 mars 2013 09:35

Tog mig en isande kall men härlig promenad efter att jag lämnade Dexter på dagis.
På den biten där det var lä så vörmde solen så mysigt så det gick nästan att tro att våren snart är här <3

Av Lisa - 18 mars 2013 08:00

Jag hade en underbar dag igår!

Jennie hämtade mig kl 9 och vi åkte till hundklubben för att ta emot alla ungdommar :)

Vi var hela 8st och vi började det hela med att ta 1km promenaden i skogen så hundarna fick lära känna varanda och leka av sig lite innan vi gick in för att fika och måla ramar som vi ska sätta i bilder på alla ekipagen och sätta upp bilderna på väggen i vårat ungdomsrum ^^
Det var jätte, jätte kul att vi var så himla många och alla verkade tycka att det var lika kul som vi gjorde ^^

Inte blev det sämmre när jag fick höra att fina Trolla ska ha valpar <3 Man blir ju bra sugen men just nu passar det inte =/



När jag kom hem så låg både Dexter och Daniel och sov :P
Så jag satte mig i köket och åt lite lunch och tog det lugnt och skönt innan dom vaknade igen :P

Daniel släppte av mig och Dexter hemma hos mamma när han skulle åka till västerås för att träna.

Dexter var så glad över att vara där igen och sprang runt och dammsög och "tvättade" fönstrena ute på ballkongen :P

Simon, mamma och jag drack lite te medan Dexter röjde runt innan vi lämnade Dexter med Petter och åkte tll plantagen :) Mamma köpte golv till ballkongen och jag fick små drivhus så jag kan odla allting vil ska äta i sommar :D

När vi kom tillbaka hem till mamma så började mamma genast att lägga golvet, Simon lekte med Dexter så han kiknade av skratt och jag och Petter gjorde mat, hemma gjord pizza :)

Ovido - Quiz & Flashcards