Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Lisa - 8 maj 2013 10:40

Härliga underbara efterlängtade vår! <3

Jag har precis kommit in efter pass nummer 2 den här veckan och gud så skönt det var ute! Jag är glad att jag skippade jackan även om det innebar att jag fick springa med mobilen i handen men nästa gång så tar jag nog på mig mina kortare tajts för det blev väldigt varmt om benen kan jag lova ^^


För en tid sedan så beslutade jag mig för att det inte funkade med Jysk. Så dit behöver jag inte gå mer men den 15:e den här månaden så ska jag få börja med något annat. Jag ska vara i Rosenforsparken i skogstorp 2 dagar i veckan och det tror jag kommer passa mig mycket bättre :) Så för att försöka få igång konditionen lite innan dess så tog Dexter och jag cykeln till dagis. Trotts ihärdiga försök att pumpa i lite luft i däcken så tyckte jag inte att det hände något så vi cyklade ändå på halvfulla däck.  När jag ringde till Daniel så fick jhag svaret på varför det inte funkade, pumpen är trasig :P Skönt då var det iaf inte mitt fel :P Jag tycker nämligen annars att jag är rätt händig :P


Nej nu ska jag ta mig en kall dusch och sen ska jag avnjuta lite pyttipanna med rödbettor på ballkongen ^^ <3

Ovido - Quiz & Flashcards