Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Lisa - 12 maj 2013 17:53

Sneakpeak på vad vi gjort idag :)

Av Lisa - 12 maj 2013 07:59

Igår morse följde Daniel och Dexter med mig ut när jag tränade. Daniel kommenterade att jag sprang mycket fortare nu än sist han var med och var tvungen att småspringa lite han också för att kunna hänga på :)

När vi kom hem så duschade kag och sen städade vi litevinnan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte hem till där en mycket baksugen Melvin väntade på oss :)
Han hade redan bestämt vad som skulle bakas, bröd!
Melvin och jag slängde ihop degen och stoppade in den i kylskåpet där den skulle kalljäsas.

Efter en lätt lunch så packade vi in oss i bilen och körde till skogstorp där mamma hade hittat en sulky till Dexter som dom ska ha där hemma till honom :) När vi ändå var i skogstorp så gick vi en promenad i Rosenforsparken och fikade lite :)

På tillbaka vägen stannade vi till på En affär där jag hittade jätte söta små grisar ^^

Mamma och jag lämnade av Melvin hos sin kompis och då fick vi in Simon i bilen ist :P Tillsammans åkte vi till sunbyholms café och tog en fika innan dom släppte av mig på campingen där Daniel och Dexter höll till :)

Allt som allt var det en riktigt mysig dag och det blev en timme eller två i sundbyholm också tillsammans med Daniels föräldrar :)

Idag ska pappa passa Dexter hela dagen för Daniel och jag ska på utflykt idag :)

Ovido - Quiz & Flashcards