Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Lisa - 10 maj 2013 22:28

Nu känns det nästan lite tjatigt men den här helgen (som ju egentligen inte har börjat) har varit super mysig.
Speciellt dagen igår var så sjukt bra så jag aldrig ville att den skulle ta slut <3


Dagen började med att Daniel och jag hade det så himla tråkigt och utan någon aning om vad vi skulle göra med dgen. Då fick jag den jätte braiga idén att vi skulle cykla till parken Zoo och gå en sväng där :)

Dexter och jag gick över till hans faster Sandra och lånade hennes cykel, han fick sitta på pakethållaren medan jag ledde cykeln hem :)

När vi kom tillbaka upp så ringde jag Simon och frågade om han ville följa med och roligt nog så var han med på noterna på en gång :)


Daniel, jag och Dexter tog cyklarna till affären och handlade lite lunch innan vi cyklade vidare och mötte Simon utanför entrén.

Det finns lite fler bilder från dagen som jag inte redan har laddat upp så jag ska försöka få upp dom också :)



Efter parken zoo cyklade vi hem till mamma och tog det lugnt på balkongen tills dom andra kom hem från stockholm :)  Sedan handlade vi mat, åt mat, Dexter gick och lade sig och dom andra åkte motorcykel, mamma och jag kämpade med att blåsa upp Daniels och min madrass, vi tittade på hockey, åt naturgodis, drack lite öl och cider och avslutade hela dagen med att spela uno på balkongen :)

Av Lisa - 10 maj 2013 12:00

Igår var Daniel, jag, Simon och Dexter på parken zoo :) Sedan sov vi över hos mamma och spelade uno på kvällen :)

Ovido - Quiz & Flashcards