Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Lisa - 15 maj 2013 22:54

Idag känner jag mig så sjukt duktig så det är inte sant!
Först kom jag ihåg att tala om vilka tider Dexter ska vara på dagis vecka 32 ( som jag har glömt i flera veckor), sedan cyklade jag till skogstorp (9,6km), cyklade till stan och fixade med aktivitetstödspappret så jag kanske får några pengar och cyklade hem igen ( totalt 9,5km).
När Daniel och Dexter kom hem så följde dom med mig på mitt vanliga löp pass. Så ja idag känner jag mig duktig ^^

Av Lisa - 15 maj 2013 14:31

Det var riktigt bra i rosenforsparken och dessutom så var det väldigt enkla människor där så samtalen flöt på fint :)
Idag började vi med att att kratta gångarna fria från löv och kvistar. Ganska avkopplande :)

När jag cyklade hem passade jag på att stanna en stund på stan och kika lite. Jag sprang på en av Dexters dagiskompisars mamma och vi bestämde oss för att barnen ska få leka tillsammans i lekparken någon gång snart :)
Sedan hittade jag en symaskin jag vill ha Daniel ;)

Av Lisa - 15 maj 2013 08:49

I morse var Dexter så trött så han knappt var vaken vid blöjbytet :P
Vi åt en rejäl grötfrukost tillsammans och sen han vi även med lite bus innan det var dags för att cykla till dagis :)
Dexter var som vanligt ordentligt taggad för lek men när vi kom dit så ville han inte riktigt släppa mig den första stunden, ist gick vi och lekte med duplot <3

När jag sen kom ut från dagis så kom jag på att jag glömde mobilen hemma :/ det var bara att cykla hem och hämta den för det går inte för sig att cykla ända till skogstorp utan musik! Inte utan min favoritapp (svettig) heller :p

Så med musik i lurarna började jag trampa på och nu 39min och 9,6km senare sitter jag här i parken och njuter av solen innan dom andra dyker upp :)

Ovido - Quiz & Flashcards