Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Lisa - 27 maj 2013 13:21

Dexter hjälpte mig att plantera om lite plantor och bestämde sig raskt för att han ville ha egna. Så ärtan i spiderman hinken och paprikan bredvid är hans egna :P
Efter att vi planterat om allt som skulle planteras om, dammsugit hela balkongen och sedan vattnat plantorna så blev det lite tårta :)

Nu ligger Dexter och sover och jag äter lunch, snart ska jag ta itu med hemmet hade jag tänkt :) och sedan kör vi några maskiner tvätt på det så Daniel blir extra glad <3

Av Lisa - 27 maj 2013 06:22

Dexter kommer in på stapplande steg, men innan han springer fram och kryper ner under täcket så stannar han till och stänger dörren <3

Tråkigt nog verkar han ha feber igen så det blir nog ingrn aebetsträning för mig idag :/

Ovido - Quiz & Flashcards