Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Lisa - 13 oktober 2011 11:49

Gud vad det luktar gott här hemma! :D

Jag håller på och lagar en hel kyckling i ugnen och det luktar underbart om jag får säga det själv ^^



Igår följde jag med Daniel och tränade på gymmet, jag kan ju inte påstå att jag var så jätte taggad till en början men i slutet så var det faktiskt riktigt roligt :)
Kan nog tänka mig att följa med flera gånger faktiskt.


Idag ska Cia och hennes dotter komma hit är det tänkt men vi får se om det blir av nu när Dexter är lite förkyld :( Det är så typiskt, vi har inte träffats på jättelänge och Dexter har inte varit sjuk på länge heller och så blir han det just nu :( Men men det är inte mycket att göra åt.


Nu ska jag iaf plocka undan lite här hemma och sen hoppa in i duschen när Dexter har vaknat.



På söndag kommer Vidar att få sig en granne så vi längtar lite här hemma ^^

Skapa flashcards