Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Lisa - 31 oktober 2011 21:52

Igår när Daniel nattade Dexter så gnisslade Dexter tänderna var på Daniel sa åt honom att sluta med det. Efter en liten stund kommer han på vad han just sagt. För att kunna gnissla med tänderna måste man ha tänder både nere och uppe!

Han kommer utspringandes till mig till mig med Dexter i högsta hugg och visar Dexters nya lilla underverk^^

Då var det ju inte så konstigt att det bara small till och så var han febrig och jätte snorig/dräglig. Så han fick lite panodil och så gick vi och lade oss :)


Idag har jag varit hemma hos mamma med barnen och passat Melvin. Vi gick på en långpromenad men annars var vi mest inne eftersom att Dexter fortfarande är snuvig och febrig på grund av tanden.
Någon gång under dagen har han också gått från att kunna ta ett par steg till att faktiskt kunna gå!

Han är så duktig och man ser hur stolt och glad han blir nu när han kan :D
Nu räcker det tydligen inte att gå längre utan nu ska han springa! Jag säger då det, det är en liten duracell-kanin vi har här hemma ^^


Och nu ikväll så ställde han sig upp helt själv utan att hålla i eller ta hjälp av något :)
Mycket som händer på en gång nu.

Imorgon ska jag försöka lägga in filmer på honom när han går. Datorn vill inte veta av min mobil just nu så jag får inte över filmerna :(

Ovido - Quiz & Flashcards