Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Lisa - 30 oktober 2011 11:11

Igår morse fick Dexter vara hos sin farmor och farfar ett par timmar så Daniel och jag fick städa och börja packa lite hemma. Men innan vi åkte hem så åkte vi förbi djuraffären ^^ Jag köpte en stickad tröja till Melker, kiss-skydd och så köpte Daniel ett litet kex till honom :)


På eftermiddagen ringde Sara och frågade om jag ville följa med till Erikslund och det ville jag ju. Daniel tog barnen och gick på kalas och Sara och jag styrde bilen mot Västerås :) Vi var inne på Ikea, barnens hus, Hööks och djurmagazinet.



Senare på kvällen blev det födelsedagsfest! :) Jennies snälla pojkvän fyllde år så Sara och jag gick dit tillsammans :)
Det var verkligen jätte kul. Tack snälla Jennie och Micke för att vi fick komma :D


Nu kan föresten Dexter gå typ 10 steg i följd! <3

Ovido - Quiz & Flashcards