Alla inlägg den 1 november 2011

Av Lisa - 1 november 2011 23:06

Idag har jag gjort någonting som jag inte har gjort på många många år. Ridit :) Det var lite läskigt för det var ett helt annat ridsätt an vad jag är "van" vid men samtidigt väldigt kul :) Förra gången jag följde med Sara ut till stallet ryktade jag bara Brana och jag vågade mig aldrig upp på henne... men det gjorde jag idag! Efter lite tjat från Saras sida :P
Men det kändes verkligen skönt att få det gjort och efter åt så var det bara kul :)


Efter stallet lagade vi pizza, hämtade in Brimers gamla terrarium och tog bort bakgrunden och hade oss. Sara ska nämligen få tillökning hemma hos sig så hon ska få låna det av tills jag behöver det igen :)


Dexter fortsätter att knata på och han blir säkrare och säkrare hela tiden <3


Jag kom på igår att jag filmade honom med mammas ipad igår och att jag mailade filmerna till mig så dom bjuder jag på här :) Tyvärr är dom upp och ner och jag försökte verkligen att rätta till det men jag hittade ingen inställning för det så ni får helt enkelt ställea er på händerna när ni tittar på filmerna :P



 
 

Ovido - Quiz & Flashcards