Alla inlägg den 12 november 2011

Av Lisa - 12 november 2011 23:23

Idag har varit en väldigt lång dag känns det som.

Fast när jag tänker efter så var det nog natten som var väldigt lång. Dexter ville nämligen inte sova. Han bara skrek och skrek så till slut tänkte vi att vi ju kunde testa hur lång tid det skulle ta för honom innan han somnade på plats.

Efter två timmar gav vi upp och försökte få honom att somna.

Kvart över ett i natt somnade han äntligen efter att jag kört honom över tröskeln i vagnen säkert 10 minuter.

Vi vågade inte flytta på honom så vi lät honom ligga kvar där så länge och så stupade vi i säng.


Kl 8 imorse när klockan ringde var jag helt död. Daniel gick upp då men jag gick inte upp förrens klockan var närmare 9. Dexter sov fortfarande så jag fick äta frukost utan honom för första gången på evigheter :)

När vi ätit upp åkte vi till våran nya lägenhet :) Nina och Marcus kom upp och tittade på vårat bygge och tog med sig Dexter hem sen :)


Nu börjar det verkligen kännas på riktigt att vi ska flytta snart och att det faktiskt är våran lägenhet! :) Daniel och jag var och köpte lite mer grejer som vi behövde och jag passade på att låna en slipmaskin av pappa så det går lite fortare att slipa alla skåpsdörrar :)
Det kommer nog bli riktigt bra när det väl är färdigt. Imorgon ska jag slipa mera och vi ska tvätta ur skåpen med målartvätt.


Dexter var med Nina hela dagen och han verkar ha haft det jätte kul. Han har fikat med hennes pappa och så var dom hemma hos hennes mamma. Han har lekt både med Spike och med Novelia (Ninas systerdotter) så han har nog haft det jättebra idag :) Imorgon ska han vara med farmor och farfar.


Nej nu ska jag krypa ner under täcket för klockan börjar bli mycket :)

Ovido - Quiz & Flashcards