Alla inlägg den 21 november 2011

Av Lisa - 21 november 2011 14:05

Jag har en sur och snorig liten pepparkaksgubbe här hemma som är så trött så trött men inte vill han sova :P
Jag fick äntligen tummen ur och letade fram laddaren till kameran så nu blir det förhoppningsvis lite fler bilder här :)          

Av Lisa - 21 november 2011 10:02

I natt sov jag riktigt dåligt! Det tog mig nästan två timmar att somna och sen sov jag så oroligt hela natten och vaknade flera gånger =/ SOm tur var gjorde inte Dexter det iaf :)

Vi har tidigare haft det så fruktansvärt kallt här hemma och Dexter fick ligga och sova med Daniels täcke så han inte skulle frysa och Daniel och jag delade på mitt. Men nu har det tydligen slagit om för det är så fruktansvärt varmt här hemma nu. Jag tog Dexter termometer som vi använder till badet och lade den på elementet i vardagsrummet... 45 grader! Inte undra på att det är varmt här inne! Och det jobbigaste av allt är att alla våra element är ungefär lika varma :(

Ovido - Quiz & Flashcards