Alla inlägg den 16 november 2011

Av Lisa - 16 november 2011 23:30

Igår och idag har vi fått mycket gjort borta i nya lägenheten känns det som :) Mycket tack vara Daniels föräldrar och speciellt hans lillebror Basse! Idag var även Daniels kompis Viktor med och hjälpte till och han ska vara med varje dag från och med nu säger han, det uppskattar vi verkligen! :)


Vi har mycket jobb att göra och målaren sade att det här var det värsta han har sätt på sina 13 år i branchen! Jo man tackar för den! Men fint kommer det att bli iaf och både Daniel och jag tycker att det är ganska roligt än så länge :)



Igår chockade Dexter mig rejält kan jag säga, han sov middag vid 11 som vanligt men igår var han tydligen jättetröt! Han sov 3 timmar och 15 minuter :P Så länge har han inte sovit sen, ja jag vet inte hur långe sen. Jag vet inte hur många gånger jag gick in till honom och kontrolerade att han fortfarande andades :P



För ett bra tag sen så tappade jag intresset för träningen med Melker vilket jag tyckte var jätte tråkigt. Jag vill ju verkligen träna med Melker men motivationen fanns helt enkelt inte där så han fick nöja sig med att söka reda på godis lite här och där och få sin mat serverad i aktiveringsbollen i mellan åt. Men för ett par dagar sen så anmälde jag mig till Canis klickerkurs via mailen och nu efter 3 dagar så har jag hittat tillbaka till glädjen med att träna. Melker är mer taggad än någonsin och superfokucerad :D

Ovido - Quiz & Flashcards