Alla inlägg den 19 november 2011

Av Lisa - 19 november 2011 20:58

Idag har vi målat och målat och målat mest hela dagen :)

Vi var i läggenheten från 9 imorse och började måla på en gång. Sen målade jag medans Daniel fixade med dörrarna och lite annat fram tills vi tog lunh vid 12. Vi hämtade upp Viktor och så bjöd han oss på Spicy Hot :)

På vägen hem släppte Daniel av mig och Melker vid djurmagazinet och vi gick runt där och tittade lite på koppel och matskålar och sånt innan vi tillslut köpte ett litet tuggben till Melker som han sedan bar hela vägen hem :)

 
 
 


När vi kom tillbaka igen så satte jag igång att måla igen och så fortsatte det i flera timmar.

Jag målade alla köksluckor och lådor två gånger med vit färg och så målade vi stommen och skafferiet också :)

Imorgon ska jag måla garderobstommen och dörrarna och så får vi se vad jag gör mer :)


Igår till idag sov Dexter hos sin farmor och farfar och idag på morgonen hämtade mamma och Petter honom och tog med honom på släktkalas eller något. Nu ligger han och sover hemma hos sin mormor och han ska nog vara där ett tag imorgon också så vi får lite mer gjort  :)

Av Lisa - 19 november 2011 00:41

Det här har vi gjort i dag/kväll :)                  

Ovido - Quiz & Flashcards