Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Lisa - 2 oktober 2012 23:22

Idag har min kära vän Nirvana varit här, det var år och dar sedan vi träffades ordentligt och fick prata.
Hon fotade Melker och Dexter en hel del så jag hoppas att hon fick några bra bilder på dom och känner jag henne rätt så behöver jag inte vara orolig :)
Vi slängde ihop en morotskaka och sedan åt vi den tillsammans med Daniel i köket och satt och pratade i timmar! Det var verkligen så himla skönt att äntligen träffas igen!
Du ska veta att du har varit saknad Nirvana!! <3


Förutom det så har jag varit duktig och varit på ett möta på arbetsförmedlingen och sedan bjöd mamma på kebabtallrik och Simon, jag och mamma tittade på Hungergames. Fast jag missade sista 45min för Daniel och Dexter kom för att hämta mig :( :)

Av Lisa - 2 oktober 2012 00:14

Det har verkligen varit en jätte bra och rolig dag idag. Min kompis Kia och hennes dotter Kiara.
Dexter och jag bjöd på mat när dom kom som turligt nog var ganska populär trotts att jag råkade bränna maten lite :p
Efter maten tog vi oss en promenad till affären och köpte lite fika innan vi fortsatte våran promenad. Tanken var att barnen skulle somna och vi skulle fika och prata medan dom sov middag :)
Efter att vi promenerat en timme och Dexter fortfarande inte hade somnat så bestämde vi oss för att gå hem ist :p
Där fikade och pratade vi iaf enda tills dom skulle åka hem. Dexter och Kiara fattade tycke för varandra och i slutet så klappade dom fint på varandra och pussades och var så söta så <3

Ovido - Quiz & Flashcards