Alla inlägg den 5 oktober 2012

Mys

Av Lisa - 5 oktober 2012 11:20

Jag bestämde mig för att försöka göra det lite mysigt med Dexter och Melker nu när Dexter är hemma från Dagis.

Packade i ordning lite smörgåsar och mjölk att dricka till Dexter och så gick vi ut på en liten promenad.
Vi hittade ett ganska mysigt ställe att och satte oss på en bänk där. Melker och jag delade på en smörgås och Dexter fick sin mjölk och sin smörgås för sig själv.

Men Dexter tröttnade ganska snart så då gick vi in ist och nu håller han på och leker som en galning här hemma :)


   

Av Lisa - 5 oktober 2012 09:11

Inatt har Dexter inte varit rolig.
Han har vaknat och varit ledsen flera gånger så efter att tag fick han komma och sova i våran säng.
Först var han lite knölig ett tag innan han somnade men sen döv han ett par timmar. Sedan vaknade han igen och var jätte knölig och gnällig.
Han satte sig upp, lade sig ner, lade sig över mig och sparkade på Daniel, över Daniel och sparkade på mig och var helt galen. Kl 5.55 så stod jag inte ut länre utan bar in honom i sin säng och gjorde iordning välling till honom.
Han var nöjd säkert 30 minuter och sedan skulle han upp så han fick titta på tv medans jag låg och försökte ta igen natten på soffan.

Till saken hör också att han i flera dagar har sovit hela natten utan att vakna i flera dagar så det har man lyckats vänja sig vid redan så nu är jag helt slut

Ovido - Quiz & Flashcards