Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Lisa - 20 oktober 2012 20:21

Idag var Dexter och jag själva när vi vaknade, Daniel var iväg och fiskade.
Vi tog oss en sovmorgon och jag kände mig riktigt utvilad när jag vaknade.

Förmiddagen bestod mest av att mysa lite och leka lite tillsammans.

Sedan kom Simon när Dexter låg och sov middag och så spelade vi och sjöng lite tillsammans, det var riktigt kul.

Efter det vaknade Dexter, blev jätte glad att se Simon och så vinkade vi hej då till honom i fönstret.

Efter det gick det bara utför och det har varit en riktigt pissig dag fram till nu och det är fortfarande.
Funderar på om jag ska gå och lägga mig igen men det känns inte särskilt lockande.



En positiv sak med den här Dagen var att jag fick några bilder som Nirvana tog på Dexter och Melker när hon var här för ett tag och jag älskar dom! Så här kommer dom.

           

Av Lisa - 20 oktober 2012 00:56

Nu ikväll ringde Simon och undrade om jag ville åka en sväng och prata med hono, det är ju inte så ofta han frågar det så självklart sa jag ja :) Vi åkte runt i bilen och pratade om allt möjligt både roligt och tråkigt. Han bjöd på fika, french hot dog och dricka och sedan pratade vi mycket om musik och hans band som han hade förut och det dom håller på och startar upp nu. Vi kom även fram till att det skulle vara kul att spela och sjunga tillsammans som vi gjorde ett tag för några år sedan så imorgon ska han kanske komma hit och vi ska "repa" lite tillsammans :) Det ser jag verkligen fram emot och är sjukt taggad och det verkade han också vara :) Haha vi har redan pratat om att sjunga på krogar XP Ja ja vi får väl se hur långt vi kommer den här gången ^^
Hur som helst så tycker jag att det var himla mysigt att bara vara och låta samtalet flyta på :)

Skapa flashcards