Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Lisa - 14 oktober 2012 21:17

I lördags steg vi upp tidigt som fan om man får säga så! Klockan var bara 5:40 när jag vaknade. Daniel hade dukat fram frukosten i köket men jag lyckades lura till mig den till sängen. Dexter tyckte att det var supermysigt att äta frukost i sängen med mamma och pappa :)
Efter frukosten åkte vi och lämnade Dexter hemma hos hans farmor och så följde Basse med oss till bilen där Sandra och Fredrik redan stod och väntade.

Vi åkte iväg och fiskade och trotts att vi bara fick några löjor, fick gå 1 km, byta fiskeplats ett par gånger, det blåste och var jävligt kallt så var det ändå väldigt roligt :)

Idag har vi städat och tvättat, satt upp nya kökslampan över köksbordet och varit på Leos lekland med Dexter. Han fullkomigt dök ner i bollhavet och tyckte att det var helt underbart kul!
Jag hade faktiskt med mig kameran dit så bilder kommer imorgon.

Nu på kvällen hade vi besök av pappa och Ulla och sedan åkte Daniel iväg och tränade och jag lagade mat.

Ovido - Quiz & Flashcards