Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Lisa - 7 oktober 2012 22:30

Mamma klagade lite på att jag inte har lagt upp några bilder här på ett tag så här kommer en gammal bild på Dexter fast i ny tappning :)  

Av Lisa - 7 oktober 2012 22:19

Igår fick jag ett sms av Sara där hon undrade om jag ville följa med henne, Linda och lilla Felicia till Hööks och djurmagazinet i västerås och det ville jag så klart så idag hämtade dom upp mig och så for vi iväg.

Först åkte vi till Hööks där Sara köpte lite träns och sånt till sin nya häst och vi andra gick mest och tittade runt och undrade vad allting var för något :P

Sedan åkte vi till djurmagazinet och Sara köpte en jättefin id-brick till Glitras träns som var format som ett hjärta med lite rosa stenar på.

Vi gick och tittade på fåglarna och små djuren innan vi stannade till på Mcdonalds och åt lunch tillsammans :)


Vi flängde vidare till Ikea och Sara och jag sprang in snappt och köpte en samlalåda med tillhörande insatts och lock. Det var en himla rolig dag men den var inte slut där. Vi åkte nämligen till sommarhagen där Glitra går tillsammans med en massa andra unghästar och Sara och jag fyllde på vatten, fotade och klappade på dom en stund innan vi gick tillbaka till Linda och Felicia :)
Det kommer att komma lite bildbevis på att jag klappade hästarna så fort Sara skickat bilderna till mig :)

Det hela avslutades med att vi stannade till hemma hos Linda och hennes goa små barn Felicia och Samuel turades om att göra mig fin i håret och ropa "titta på mig!" och visa alla tänkbara saker odm kom på att dom kunde göra :P



Just ja jag har köpt en ny fin jacka också. 50kr betalade jag för den ^^

Skapa flashcards