Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lisa - 2 december 2010 19:39

Idag har varit en ganska mysig dag, hämtade min lillebror från skolan efter att han slutade och sen åkte vi hem till mig och Daniel och bakade lussebullar och chokladknäck :)

Vi körde akningen på löpandeband kändes det som, först gjorde vi i ordning degen och satte den på jäsning, sen gjorde vi chokladknäcken och ställde in i kylskåpet och lagom tills att det var klart så var det dags för utbak :) Då kom till och med älsklingen och hjälpte till och jag tror faktiskt att han tyckte det var kul.

Han och Melvin gjorde jätte stora lussebajskorvar medans jag försökte vara lite mer seriös och gjorde lussekatter ^^


När vi bakat klart så lärde jag Melvin hur man komenterade och gillade inlägg på facebook så vi satt säkert en timme och pratade på facebook, jag från mobilen och han från min dator :P Men sen tröttnade han även på det så då fick han titta på youtube fram tills hans pappa kom hit och bjöd på kina mat innan dom åkte hem :)


Nu har älsklingen en kompis här och dom sitter och spelar Wow tillsammans, det var tydligen inte bara jag som tyckte det var tråkigt för Melker våran hund bestämde sig för att riva sönder en hel toarulle i små strimlor i våran säng :P Och efter som att han egentligen inte får vara ii vårat rum och Daniel glömde stänga den efter sig så tyckte jag inte att det var mer än rätt att han fick städa upp det :P


//Lisa 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards