Alla inlägg den 26 december 2010

Av Lisa - 26 december 2010 16:29

Idag sov jag riktigt länge. Jag gick nog inte upp förrens klockan var närmare 11:30 men da gjorde jag iaf lite scones eftersom att vi missade att handla igår.


Efter frukosten åkte vi till barnens hus och tittade på lite saker som vi behövde köpa men det var inget som kändes riktigt rätt så vi åkte till babyproffsen ist och där hittade vi desstå mera :)Daniel hittade en jätte fin skötbädd som vi köpte och sen köpte vi tvål, lotion och lite andra bra att ha saker.


Efter babyproffsen så åkte vi till jysk och jag hittade jättefina korgar där som jag skulle vilja ha uppe på hatthyllan och lägga väntar och mössor i så man slipper ha allt ligga i en stor hög. Men det var lite dyrt så det blev inga korgar :/ men jag hittade en fotoram för 3 bilder och en vanlig så jag ska sätta in ultraljudsbilderna i den med plats för 3 bilder och en bild på Melker i den andra :) sen skulle jag vilja sätta upp våra lackhyllor ovanför sängen och sätta upp lite tavlor.


Jag har iaf tagit ner julgardinerna i köket och satt upp dom som ska sitta där resten av året för jag misstänker att jag skulle haft julgardinerna uppe till sommaren om bebisen skulle ha hunnit komma :P

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards