Alla inlägg den 21 december 2010

Av Lisa - 21 december 2010 22:12

Haha jag fattar inte hur jag lyckas egentligen, jag sträckte mig lite snett bakåt för att få tag på laddaren till datorn och då lyckas jag på något sätt sträcka myskeln i axeln så älsklingen blev tvungen att massera mig... det finns ju alltid någonting bra med att göra illa sig ^^


Simon kom hit direkt efter skolan vid kanske 17.30 och då började vi på en gång :) först gjorde vi kokosgodis som skulle stå i kylskåpet och stelna i minst 2 timmar innan man doppade dom i choklad, så under tiden så gjorde vi snöbollar,rischoklad och nougatrutor :)

Jag hade tänkt att vi skulle göra knäck och lussebullar också men det får vi ta imorgon :)


Bebisen har sparkat och rört sig som en galning idag, det gillar vi! :) Det är sp mysigt att stå och titta ner på magen när man lagar mat eller vad man nu gör och så ser man hur det rör sig där inne^^  Än så länge verkar det iaf som att h*n tänker hålla sig ett tag till där inne vilket jag tycker är bra, om h*n skulle fråga mig när h*n ska komma ut så kan det vänta tills efter den 6:e januari! hoppas att h*n lyssnar på mig nu också :P Man kan ju alltid hoppas ^^
//Lisa


Av Lisa - 21 december 2010 13:29

Nu ska älsklingen och jag gå och handla allting vi behöver för att göra allt julgodis som Simon ville göra, tror det blev 4st godis sorter + knäck och lussebullar så vi får se hur mycket vi väl hinner med och framför allt orkar med att göra när det väl gäller :P

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards