Alla inlägg den 8 december 2010

Av Lisa - 8 december 2010 18:20

Usch! Idag har varit en sån där dag som man hellst är utan... Jag vaknade i morse och kände verkligen inte för att gå upp så jag tog fram datorn och fortsatte titta på filmen som jag tittade på igår kväll innan jag somnade. När den var slut så ville jag fortfarande inte gå upp så jag satte på en till film och sen somnade jag :S Jag skyller på att jag inte sover så bra på nätterna längre, jag känner mig inte utvilad när jag vaknar. Men det här tar nog priset, jag gick inte upp från sängen förrens klockan var typ 16:30 =/ Tur att man har en underbar sambo som går ut med hunden och lagar mat när jag inte orkar <3 Och på tal om hunden, han älskar när jag har sånna här dagar för då får han nämligen ligga i sängen med mig för jag tycker inte om att sova själv, jag är nog lite lätt sällskapssjuk :P


Nej usch varför kan tiden inte bara gå så jag får gå och lägga mig igen? förhoppningsvis är jag lite piggare imorgon så jag har lust att baka lussebullarna som jag hade tänkt göra idag :)

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards