Alla inlägg den 23 december 2010

Av Lisa - 23 december 2010 23:06

Idag här vi fått mycket gjort, vi var och handlade ute i sundbyholm där vi bland annat köpte jätte god lax till imorgon. Sen åkte vi iväg till Ica maxi och köpte allt annat vi glömt bort, nu tror jag dock att vi har allting för det är knökfullt i kylskåpet :) sen hade jag tänkt att hjälpa till att laga maten men jag råkade somna :P Petter väckte mig iaf efter några timmar för då var Simon på väg dit för att hämta upp mig så vi kunde åka till Tuna park och köpa den sista presenten jag hade kvar, när jag ändå var där så köpte jag en till liten sak till melker ^^När jag kom tillbaka började den långa väntan på att Johan och Jossan skulle komma. Melvin och jag spelade lite wii ett tag och sen var det dags för mat. Efter maten kom Simon förbi och vi bestämde oss för att göra knäck, mitt i knäckbaket kommer dom äntligen så då blev det lite kvällsfika med den nygjorda julskinkan :) Nu ligger jag hemma i soffan och slötittar på någon av sagan om ringen filmerna och hoppas på att ja ska somna tidigare ikväll för imorgon ska vi till daniels föräldrar på julfrukost :)//Lisa

Av Lisa - 23 december 2010 10:47

Jaha kl 5 lyckades jag somna så det var ju bra :P

Jag försökte verkligen att gå upp kl 9 imorse men ja... snoozeknappen är ganska bra fast Daniel hatar det :P Men vid 10 ringde iaf mamma så då gick jag upp och nu sitter jag och väntar på att dom ska komma :)

//Lisa

Av Lisa - 23 december 2010 01:52

Jaha efter närmare 2 timmars försök får jag känna mig tämligen besegrad, sömnen tänker inte infinna sig riktigt ännu och för att skona Daniel mot eventuella attacker (jag brukar kittla honom när jag inte kan somna) så bestämde jag mig för att gå upp och fördriva tiden framför datorn och eventuellt någon film i hopp om att tröttheten ska ta över så jag kan få min välbehövliga sömn :)


Jag hoppas att jag orkar gå upp kl 9 som jag hade tänkt mig för mamma och Monica ska nämligen åka ut till sundbyholm och köpa lax och sill och sen köpa det sista inför julafton och då vill jag gärna vara med :) och skulle vi råka hamna ute på tuna park så skulle ju det vara jätte bra efter som att jag fortfarande inte har köpt någon julklapp till Daniel :S men jag vet vad han ska få iaf :) Vi tänkte bara köpa något litet till varandra nu och sen ska vi spara ihop lite pengar och hitta på något eller köpa något lite dyrare som vi behöver tillsammans som en gemensam julklapp :)


Haha föresten, jag kom att tänka på när jag skulle tvätta håret lite snabbt hemma hos mamma. Jag tänkte att det är väl inga problem jag slänger bara över håret över badkarskanten och så tvättar jag det lite snabbt som jag brukar (sist för en månad sen ungefär) men shit vad stor magen har blivit märkte jag för det gick inte alls lika smidigt som jag hade räknat med:P för det första fick jag stå jätte brett isär med fötterna så magen skulle få plats och för det andra fick jag göra en massa små pauser och sträcka ut ryggen efter som att magen väger så mycket :P Kom på mig själv med att stå och fnissa åt mig själv XP


Nej nu ska jag kolla om jag kan hitta någon film jag kan titta på :)

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards