Alla inlägg den 3 december 2010

Av Lisa - 3 december 2010 23:58

Igår kom Daniels kompis hit och spelade med honom, eller spelar ska jag kanske säga för dom sitter fortfarande och spelar :P Daniel erättade att dom inte gick och la sig förrens vid 4:a tiden på morgonen.

Natten till idag var inte kul vill jag lova, första gången som jag faktiskt hade det riktigt jobbigt med att inte kunna andas ordentligt och sen så hade jag ont i höfterna så jag bunkrade upp med en massa kuddar runt om för att stabilicera upp det hela lite så det blev lite bättre men jag vaknade typ hela tiden så det var lite jobbigt.


Idag har varit en ganska seg men mysig dag, Jag och Melker vaknade vid 9 tiden och gick ut på en liten promenad men först hann han hoppa upp och väcka Daniels kompis som sov på soffan :P Sen gick vi in och åt frukost innan vi gick in och väckte Daniel med en massa pussar ^^


Vid 11:a tiden kom mamma och min bror och hämtade mig och Melker så var vi där och hade det mysigt och bakade lussebullar. Somna i sackosäckarna hann jag också med :P Melker fick gå lös när vi var hemma hos mamma och han var så duktig så min lilla kille <3


Ikväll har vi ätit kyckling med currysås och tittat på Idol jag och Melker, jag kan ju bara säga att det var helt rätt att det var Jay som gick vidare direkt till globen!

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards