Alla inlägg den 30 december 2010

Av Lisa - 30 december 2010 22:56

Tidigare idag var mamma här och skulle hämta upp mig för at jag skulle följa med henne och välja glasögonbågar till hennes glasögon som hon ska skaffa, men sen när hon var här kom hon på att hon skulle hjälpa oss att fixa e-legitimation så det skulle bli lättare för oss att hålla på med föräldrarpenningen och sånt där vilket var jätte bra... och tråkigt! Daniel satt som en duktig elev och lyssnade och lärde sig medans jag låg och sov i soffan :P


Efter någon timme eller så, så väckte Daniel mig och hade med sig en dextrosol

så att jag skulle piggna på mig fort och sen åkte mamma och jag iväg och tittade på glasögonen, vi hittade fyra par bågar som var snygga... alla röda och svarta märkte vi sen :P men dom var snygga :) Sen var vi förbi en sväng och kikade lite på hur långt dom kommit på lägenheterna där mamma ska bo sen :)


När jag kommer hem sen så kommer jag på att jag glömde bort att hämta spelet hemma hos pappa som jag skulle ha gjort, så direkt när jag kommer in börjar jag med att säga "förlåt" varpå Daniel svara "det gör inget" fast han egentligen inte vet vad jag säger förlåt för :P

Sen åkte vi iaf iväg till affären och så fick jag, Henke och Viktor trängas bland alla andra för att leta reda på allt vi behövde till tacosen medans Daniel åkte iväg och hämtade Kim och spelet hemma hos pappa :)


Väl hemma så gick det riktigt fort att få iordning allting och äta så mycket så snart såg alla nästan ut som mig :P Sen spelade vi "med andra ord", något ölspel och tillsist TP innan vi andra tröttnade på Daniels tjat om att han ville äta tårta :P

Och när han väl fick tårta så tyckte han inte om den!! för han tycker inte om mint och han tänkte inte på att after eight smakar mint XD så jag tyckte faktiskt lite synd om honom.

Men vi andra tror jag tyckte tårtan var ganska god iaf :)

Tror jag ska bjuda mamma på den i morgon för hon ÄLSKAR mint :)

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards