Alla inlägg den 12 december 2010

Av Lisa - 12 december 2010 13:18

Igår var en av dom roligaste dagarna jag haft på länge :)


Jag kom till klubben kl 15 och möttes av Pingla och Spader och deras mattar, sen kom alla andra inrullandes ganska fort med stora tunga väskor. Vi skulle nämligen ha övernattning där, ja alla förutom jag då för Daniel ville att jag skulle sova hemma utifall bebisen skulle komma ^^

Först så satt vi bara och pratade och pratade och pratade men sen gick vi ut och tränade lite lydnad några stycken av oss :)

Sen gick vi in och pratade mera :P

Vi gjorde ordning tacos och det var verkligen välbehövligt att få lite mat i sig!

Resten av kvällen gick åt till att leka "pshykologen", spela wii och träna på lucia sångerna och teatern som dom skulle visa upp för ala klubbmedlemmar idag på morgonens grötfrukost.

Tanken var att jag också skulle vara med på den men imorse när jag vaknade så strejkade varenda muskel i ryggen, nacken och axlarna så jag kände att det nog var bäst att ta det lite lugnt på morgonen :( men jag hoppas att alla hade det superkul på grötfrukosten och även igår! :D


Till sommaren kanske till och med Melker kan få följa med och springa runt i klubbstugan när ungdomsgruppen sammlas :)


   Kex, Pingla och lilla spader inne i köket :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards