Alla inlägg den 10 december 2010

Av Lisa - 10 december 2010 21:37

Jag är egentligen inte så jätte intresserad av att titta på Idol men nu när det var final och Jay fortfarande var med tänkte jag att det kunde vara kul att se på det, så jag bjöd över mamma och Simon :)

Simon kom tidigare så vi åkte och handlade till kvällen och just när vi står och plockar iordning lite godis så ringer mamma och undrar var vi är, då stod hon utanför oss och det var ju ingen där efter som att vi var och handlade :P (förlåt mamma) Men vi skyndade oss bäst vi kunde och var hemma bara några minuter efter :)

Vi gjorde varma mackor i ugnen och så blev det chips, godis och julmust till efterrätt ^^ Ganska mysigt om man får säga det :)

Av Lisa - 10 december 2010 15:51

Idag fick Melker gå lös större delen av våran promenad där vi kunde ha uppsikt så det inte fanns några andra hundar och han är ju bara för duktig! Han lyssnade på mig och hade så fin kontakt hela tiden även fast vi passerade flera människor!

Visst han tyckte det var lite konstigt med vissa och då tittade han snabbt på dom för att lika snabbt ta kontakt med mig igen :) Vissa brydde han sig inte om att titta på alls :) blir så stolt ^^   Här är han påväg för att få sin belöning, torkad blodpudding :P

//Lisa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards